Chodzi o gest
Najważniejsze w dawaniu prezentów jest poświęcenie czasu. Chodzi o gest, uważność, szacunek do drugiego człowieka, naszego partnera. Od dawna już wielkie logo firmy na dużym i drogim prezencie nie gwarantuje sukcesu. Taki podarunek może wręcz odnieść skutek odwrotny do zamierzonego i pokazać, że to siebie, a nie obdarowywanego stawiamy w centrum uwagi.
Tego nikt z nas by nie chciał, dlatego warto porzucić schematy i skupić się na tym, co jest w tym wszystkim najważniejsze. Nie tylko duża wartość materialna świadczy o udanym upominku. W logo mojej firmy koliber jest mały i nie musi epatować wielkością. Takie też są moje prezenty.
To dyskretny gest brandowania, za którym stoją emocje i szacunek. Do takiego nowoczesnego podejścia Państwa zachęcam. Małe logo Państwa firmy będzie więcej znaczyło w sytuacji, kiedy pojedziecie osobiście do swojego klienta zamiast wysyłać mu prezent kurierem.